Четверг, 02.05.2024, 22:48
Приветствую Вас, Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Процессуальные документы » Адміністративний процес » Адміністративні позови » Позов (виборче) (Про визнання дій виборчої комісії протиправними)
Позов (виборче)
дрейкДата: Вторник, 01.01.2013, 03:14 | Сообщение # 1
Сержант
Группа: Администраторы
Сообщений: 20
Репутация: 0
Статус: Offline
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ
АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
69041, м. Запоріжжя, вул. Кремлівська, 65 в

Позивач: Коротун Володимир Вікторович,
72300, м. Мелітополь, вул.
тел.

Відповідач: Запорізька обласна виборча комісія
69000, м. Запоріжжя,
Орджонікідзевський р-н., пр-т. Леніна, 164
Тел. 39-01-82
Тел.
адреса ел. пошти : невідома

Адміністративний позов
Про визнання дій Запорізької обласної виборчої комісії протиправними та скасування постанови № 99 від 28 грудня 2012 року.

Постановою Запорізької обласної виборчої комісії від 27 грудня 2012 року № 92 я, Коротун Володимир Вікторович був зареєстрований кандидатом у депутати до Запорізької обласної ради в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № 47 (Запорізька область).
28 грудня 2012 року Постановою Запорізької обласної виборчої комісії № 99 від 28.12.2012р. постанову Запорізької обласної виборчої комісії від 27 грудня 2012 року № 92 про реєстрацію кандидата у депутати до Запорізької обласної ради Коротуна Володимира Вікторовича по одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № 47 скасовано.
У звязку з цим, позивач вважає, що має право на оскарження рішення щодо скасування своєї реєстрації.
Вважаю, що постанова Запорізької обласної виборчої комісії № 99 від 28.12.2012р. про скасування реєстрації кандидата у депутати Запорізької обласної ради є протиправною та підлягає скасуванню з наступних підстав:
Оскаржувана постанова вмотивована тим, що партійна організація політичної партії « Самоврядна Українська держава» не повідомила про достовірний час проведення конференції, із чого можна зробити висновок про порушення порядку висування кандидата.
Також, оскаржувана постанова вмотивована тим, що коференція по висуванню кандидата повинна була відбутися на теріторії Запорізької області, натомість така конференція відбулася в м. Київ, з чого також вбачається порушення порядку висування кандидата, встановленого Законом.
Також, оскаржувана постанова вмотивована тим, що до Запорізької обласної виборчої комісії не надходили належні докази того, що Запорізька обласна партійна організація Політичної партії «Самоврядна Українська держава» Здійснила повідомлення ЗМІ щодо проведення зазначеної конференції.
На підставі виявлених обставин, що відкрилися в процесі додаткової перевірки документів, з посиланням на пункти 1,2 частини першої статті 44 та пункт 6 частини першої статті 45 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» постановою Запорізької обласної виборчої комісії № 99 від 28.12.2012р., реєстрація кандидата у депутати Запорізької обласної ради Коротуна Володимира Вікторовича була скасована.
Проте, зазначені в постанові Запорізької обласної виборчої комісії № 99 від 28.12.2012р. підстави не є підставами для скасування реєстрації кандидата у депутати Запорізької обласної ради, оскільки стаття 44 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» не містить підстав для скасування рішення про реєстрацію кандидата в депутати, поняття «Відмова в реєстрації кандидата в депутати» та «Скасування рішення про реєстрацію кандидата в депутати» не є тотожніми.
Крім того підстави для скасування реєстрації Коротуна Володимира Вікторовича, як кандидада в депутати, що передбачені пунктом 6 частини першої статті 45 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» відсутні. Так, зазначені норми передбачають: Стаття 45. Скасування рішення про реєстрацію кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови
1. Територіальна виборча комісія скасовує рішення про реєстрацію кандидата у депутати в одномандатному, одномандатному мажоритарному виборчому окрузі, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови в разі:
6) виявлення територіальною виборчою комісією обставин, за яких особу не може бути обрано депутатом або сільським, селищним, міським головою відповідно до статті 9 цього Закону;
Стаття 9. Право бути обраним
1. Депутатом, сільським, селищним, міським головою може бути обраний громадянин України, який має право голосу відповідно до статті 70 Конституції України.
2. Депутатом, сільським, селищним, міським головою не може бути обраний громадянин України, який має судимість за вчинення умисного злочину, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку».
Тобто, згідно оскаржуваної постанови кандидат в депутати Коротун Володимир Вікторович або не є громадянином України, або має судимість за вчинення умисного злочину», що не відповідає дійсності.
Стаття 45 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» містить виключні підстави для скасування рішення про реєстрацію кандидата в депутати в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі. Такими підставами, згідно названої статті є: звернення відповідного кандидата в будь-який час після його реєстрації, але не пізніш як за п'ять днів до дня виборів, із письмовою заявою про відмову від балотування; звернення місцевої організації партії, яка висунула відповідного кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, в будь-який час після його реєстрації, але не пізніш як за п'ять днів до дня виборів, про скасування рішення про його реєстрацію відповідно до рішення цієї місцевої організації; припинення громадянства України кандидата; визнання судом кандидата недієздатним чи набрання щодо нього законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення умисного злочину; порушення кандидатом вимог частин третьої - шостої статті 35 цього Закону( тобто: 3. Місцева організація партії може висувати кандидатів на місцевих виборах за умови, що відповідна місцева (республіканська в Автономній Республіці Крим, обласна, районна, міська, районна у місті) організація партії зареєстрована в установленому законом порядку; 4. Особа, яка висунута кандидатом у депутати в багатомандатному виборчому окрузі, може одночасно бути висунута лише кандидатом у депутати до відповідної ради в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі або кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови; 5. Особа, яка висунута кандидатом у депутати в одномандатному чи одномандатному мажоритарному виборчому окрузі, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, не може одночасно бути висунута у будь-яких інших одномандатних, одномандатних мажоритарних виборчих округах з будь-яких місцевих виборів;6. Особа може бути висунута кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови шляхом висування місцевою організацією (місцевими організаціями) лише однієї політичної партії); виявлення територіальною виборчою комісією обставин, за яких особу не може бути обрано депутатом або сільським, селищним, міським головою відповідно до статті 9 цього Закону; якщо кандидат після оголошення йому територіальною виборчою комісією попередження в порядку, передбаченому частиною шостою цієї статті, повторно порушив вимоги цього Закону; ліквідації місцевої організації партії, яка висунула кандидата».
Таким чином, скасування реєстрації кандидата в депутати можливо лише за наявності передбачених Законом підстав.
Жодна із вищезазначених правових норм Коротуном Володимироом Вікторовичем не порушена, а відтак відсутні у Відповідача підстави, передбачені статтею 45 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів», для скасування його як кандидата в депутати Запорізької обласної ради по одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № 47.
Позивач вважає, що він має законне право брати участь у виборах в якості кандидата в депутати Запорізької обласної ради в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № 47, проте це право діями Запорізької обласної виборчої комісії порушено.
Крім того, додаткова перевірка документів, на підставі яких зареєстровано кандидата в депутати, виборчим законодавством України не передбачена, та в повноваження відповідної виборчої комісії не входить, тобто оскаржуване рішення Відповідачем прийнято з перевищенням наданих йому повноважень.
Згідно п. 2.9. Порядку ведення діловодства у виборчих комісіях та комісіях з референдумів (Із змінами, внесеними згідно з Постановою Центральної виборчої комісії N 4 ( v0004359-12 ) від 19.01.2012) - Мотивувальна частина рішення повинна містити посилання на обставини, що зумовили розгляд питання на засіданні комісії, посилання на положення нормативно-правових актів або рішення (положення рішень) Центральної виборчої комісії чи відповідної виборчої комісії або судові рішення, якими керувалася комісія при прийнятті рішення. Проте обставини, що зумовили розгляд питання на засіданні комісії, в оскаржуваній постанові не вказано.
Згідно п. 3.1. цього Порядку «Обговорення питання і рішення, що розглядається та приймається на засіданні комісії, фіксуються у протоколі засідання комісії (далі - протокол), який оформляється на підставі записів, зроблених під час засідання секретарем комісії чи секретарем засідання комісії за дорученням комісії»
Згідно ч.2 ст. 172 КАС України Виборець (громадянин, який має право голосу у відповідних виборах або референдумі) може оскаржити рішення, дію чи бездіяльність виборчої комісії, комісії з референдуму, членів цих комісій, якщо таке рішення, дія чи бездіяльність порушує виборчі права або інтереси щодо участі у виборчому процесі чи процесі референдуму його особисто.
Згідно ч.6 ст. 172 КАС України Позовні заяви щодо рішень, дій чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму, членів цих комісій може бути подано до адміністративного суду у п'ятиденний строк з дня прийняття рішення, вчинення дії або допущення бездіяльності.
Згідно ч.9 ст. 172 КАС України Суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Викладені обставини, якими обґрунтовуються позовні вимоги підтверджуються Постановою Запорізької обласної виборчої комісії від 27 грудня 2012 року № 92 та Постановою Запорізької обласної виборчої комісії № 99 від 28.12.2012р.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 11, 69, 105, 172 КАС України прошу:

1. Визнати протиправними дії Запорізької обласної виборчої комісії при прийнятті постанови Запорізької обласної виборчої комісії № 99 від 28.12.2012р. про скасування реєстрації кандидата у депутати Запорізької обласної ради Коротуна Володимира Вікторовича.
2. Скасувати Постанову Запорізької обласної виборчої комісії від 28.12.2012р. про скасування реєстрації кандидата у депутати Запорізької обласної ради Коротуна Володимира Вікторовича.

До позовної заяви додаю:
Клопотання про забезпечення адміністративного позову
Докази, що підтверджують позовні вимоги (на _____ аркушах).
Копії позовної заяви та всіх документів, що приєднуються до
неї, у кількості ____, що відповідає кількості відповідачів у
справі.

"___" ____________ 2012 року ______________ (підпис)
Прикрепления: ___.doc (75.5 Kb)


Андрей Павлий
 
Процессуальные документы » Адміністративний процес » Адміністративні позови » Позов (виборче) (Про визнання дій виборчої комісії протиправними)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: